» » » Kodak Black - Let Me Know

Ringtone Let Me Know
Kodak Black

ringtone Kodak Black - Let Me Know download
0
0
Listen ringtone
Let Me Know
Download ringtone
Watch music video

Share:
Here you can download free ringtone Let Me Know from Kodak Black in two formats (mp3 for Android, m4r for iOS), duration 0:35 seconds, bitrate 320 kbps and filesize ~ 1.34 Mb. Ringtone Kodak Black - Let Me Know - added to the site 27/09/2022, currently has 30 views/downloads by users. To download the ringtone, use the buttons below.

Music video: Kodak Black - Let Me Know
Lyrics Kodak Black - Let Me Know
Yeah
Out of sight, you're out of mind, you're out of luck
It's like nobody even care if you be 'round
Why I fall off with my niggas when I'm up?
Why nobody stand up for me when I'm down?
You back in jail and this time they say you stuck
Everybody laughin' at you like a clown
Why the only time you hate me when I'm up?
And why the only time you love me when I'm down?

Why I lost best new artist to Khalid, 2017?
We all knew that should've been me
But I never hated, I congratulated
Shit, at least I was nominated
But if Cardi B win, then I won too
I do it for the real niggas 'cause I'm one too
The fact I made it out the shit that they be goin' through
Will make 'em feel like if I win, then they won too

Lil' buddy got popped, some niggas in the squad too
And why them niggas turned around and say they know it's you?
Keep it real, why the hell I wanna harm you?
When everything I drop, they said they wanted part two
I heard his Benz got dropped and they went and point you
I'm like, "Man, how the fuck I'm behind bars too?"
And I'm writin' these bars behind bars too
Lookin' at the TV like, "Damn, that could've been all you"

I wanna be front and center at the awards too
I wanna be countin' skrilla and livin' large too
Hoppin' out rentals and switchin' cars too
Sippin' Don P with my niggas and flippin' broads too

I guess I'm too gangster to win a Grammy
And only the gangsters could understand me
Niggas who live by the code, we speak the same language
They love to hear me flow, I speak that shit fluent

Yeah, if I was you, I would've killed me and you knew it
You had a chance and you blew it
Kodak, why you always got pain in your music?
I be feelin' like I gotta sing to get through it

Why these niggas always sound the same in they music?
Rappin' 'bout they money and they chains in they music
Yeah, I be duffin', road runnin', got this rental here from Hertz
I'm conditioned, trained myself to stay authentic and be pure
I'm duffin', road runnin', got this rental here from Hertz
Conditioned, trained myself to stay authentic and be pure
They wanna see me die, wanna see me cry, they wanna see me smirk
Yeah, my nigga died, but it ain't hurt

Yay, I love my nigga baby daddy, ayy
I know he just wanna see me happy, oh
I'm walkin' up out the feds like, "Is you ready?" Yeah
I'm stackin' up all this bread, I made a sandwich, yeah
They wanna see me dead, they wanna see me menaced, yeah

My mama told me, "Baby, keep it steady," yeah
"Stop postin' on the corner like you average," yeah
"You ain't no regular nigga, you got status now"
Wrecked the Porsche, then I pulled up in an Aston, ayy
She keep smokin' dick 'cause she an addict, yeah
I'ma keep her 'round 'cause she got talent, yeah
I came home 21 'cause I'm a savage, yeah

If you ain't tryna keep me, let me live
If you ain't tryna stay, then let me go
Before you let me head in these streets
You should go ahead and let me know
I just want for you to let me know, son
Lately, I ain't really been too sure
Ayy, I just want for you to let me know son
I just want for you to let me know
Download ringtone Kodak Black - Let Me Know

Comments (0)
Comment